Tutoratul înseamnă puntea dintre provocare și reușite
În cadrul proiectului CNFIS-FDI-2025-F-0648, Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București a desfășurat o serie de activități dedicate sprijinirii studenților aflați la risc de abandon școlar și repetenție. Aceste inițiative au vizat atât îmbunătățirea performanțelor academice, cât și crearea unui climat educațional favorabil dezvoltării personale și profesionale.
Un pilon central al proiectului a fost reprezentat de programele de tutorat desfășurate pe parcursul verii. Prin acestea studenții au beneficiat de îndrumare individuală și consiliere adaptată nevoilor lor specifice.
Tutorii – cadre didactice cu experiență – au oferit sprijin în înțelegerea materiei, pregătirea pentru examene, dar și în gestionarea dificultăților întâmpinate pe parcursul studiilor.
Prin implementarea acestor măsuri, proiectul subliniază importanța rolului tutoratului și al sprijinului personalizat și individualizat în înțelegerea materiilor, facilitând progresul academic și consolidând parcursul educațional al studenților.
